• Reklamacje

 

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty nie miały wad, ani uszkodzeń. Jednak, jeśli się tak zdaży, masz prawo do reklamacji.

1. Uszkodzony produkt
Najważniejsza rzecz, o jakiej zawsze musisz pamiętać, to sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i jeśli jest ona uszkodzona:

  • spisz protokół szkody w obecności kuriera
  • dodatkowo przygotuj zdjęcie uszkodzonego towaru i zdjęcie paczki, w której został dostarczony
  • dołącz kopie dowodu zakupu (znacznie ułatwi nam to rozpatrzenie reklamacji)
  • komplet dokumentów prześlij na adres: magda@nocneklimaty.pl i zaczekaj na kontakt z naszej strony.

2. Niewłaściwy produkt
Mimo, że staramy się, aby dostarczać Ci dokładnie to co zamówiłeś, może się zdażyć, że przesyłka będzie zawierała inny produkt niż zamówiony. Niestety nie jesteśmy nieomylni.


Co musisz zrobić:

  • napisz do nas na adres: magda@nocneklimaty.pl
  • w wiadomości podaj nr zamówienia oraz nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja
  • czekaj na kontakt z naszej strony.

Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia daty odbioru przesyłki przez naszego kuriera.

Reklamcje rozpatrujemy w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, naprawimy uszkodzony produkt lub wymienimy na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu zerowych stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.